Fundersam?
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna
Välj paketet du är intresserad av
Klicka på ”Se alla bokningsbara datum”
Kontrollera om du vill ha enkelrum eller dubbelrum om det valet finns.
Fyll i antal personer och välj Boka.
Fyll i namn, email och telefonnummer till huvudresenären. Bekräfta. Läs igenom vad du har lagt i Varukorgen och sen gå till kassa. Följ instruktionerna och välj betalsätt i Payson Checkout.
Du får en bekräftelse från systemet till din email direkt.
Senare kommer en separat bekräftelse från info@experiencedalarna.se med all information om ditt bokade paket med schema, adresser, kontaktuppgifter och annat matnyttigt.
När du kommer till betalningen så har du möjlighet att genom Payson Checkout välja att betala med kort, Swish, på faktura eller delbetalning.
Våra aktiviteter är noga utvalda för att ge er en helhetsupplevelse, men är självklart frivilliga att delta i.
När du redan är på plats så har du kontaktuppgifter till varje leverantör som ingår i paketet på din bekräftelse och kan kontakta dem direkt för snabbast hjälp. Du hittar även vårt journummer på din bekräftelse där du alltid kan kontakta oss vid problem om det inte går att lösa på plats.
Du kan boka av utan kostnad upp till 7 dagar innan avresa.
Är det mindre än 7 dagar kvar till avresa är det ingen återbetalning.
Är det sjukdom med läkarintyg kan återbetalning ansökas om via egen försäkring.
Inte i nuläget, men vi tipsar dig gärna om hur du lättast reser klimatsmart till våra destinationer.
Vi har satt ihop specifika paket som gäller för specifika datum.
Alla upplevelser och aktiviteter som ingår i paketet är frivilliga.
Vi skräddarsyr inte upplevelser till enskilda resenärer i nuläget utan det är endast om det handlar om en större grupp på över 10 personer.
Är ni intresserade av ett eget paket kan ni maila oss på
info@experiencedalarna.se så kikar vi på det tillsammans.
Inte i nuläget men det kommer. Om du är intresserad av det, hör gärna av dig direkt till oss på info@experiencedalarna.se.
Våra paket har fasta start och slutdatum. Om du vill förlänga din vistelse på ditt sista boende så är det på förfrågan. Hör av dig till oss så ser vi om det är möjligt